GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Nya trosor och ingen fest att gå på.

2006-12-28 | 18:34:16 |

Var inne en sväng på Lindex och köpte trosor och strumpbyxor för presentetkortet jag fick av min broros flickvän i julklapp.
Trosor är underliga ting. Tycker jag får trosor i present gansak ofta och köper själv hela tiden, men det finns aldrig några i byrålådorna...fast å andra sidan har jag tre byrålådor fulla med just trosor och bh:ar borde det ju rimligtvis finnas just sådana saker i dom...men näe...
Strange indeed



Och det ser ganska så mörkt ut på festfronten inför Nyår...ingenting hört om någonting.
Känns lite småtråkigt, fast väl ändå lugnt. Förra året hade jag och Stefan det mysigt själva.
Fast i år har jag ju skaffat klänning....å andra sidan klär jag gärna upp mig bara för min egen och Stefans skull med.
Känns bara lite konstigt ibland när man blir påmind om hur lite folk man känner.

Har förresten två klänningar att välja på...den nya underbara svarta tyllklänningen från H&M eller den jag köpte på H&M för två år sedan, svart och glittrig, åtsmitande och knythalterneck..lite MArilyn Monroefeeling över den tycker jag allt.



                                                     
Kommentera 8 st

Kommentarer
Johanna
2006-12-28 - 18:47:04

Bra blogg. Kolla gärna in min och kommentera vad du tycker. ha en bra kväll! Kram Johanna

Sunshine
2006-12-28 - 18:57:05

Det var så lite så Anna. Du har verkligen en fin samling. =D

Haha, jag lovar. Jag ska ej dö av avund=D
Kramar och åter kramar

Anna
2006-12-28 - 19:05:38

Johanna: Tack så mycket =) Ska genast kolla in.

Sunshine: Kram på dig med! Diggar dig =)

Johanna
2006-12-28 - 19:08:52

Tack för att du kollade in min blogg och för den fina du skrev, de värmde. kram kram

Linda
2006-12-28 - 19:11:26

fin blogg (: riktigt snygga bilder :)

Johanna
2006-12-28 - 19:33:46

Tack tack!! Jag har ju inte bloggat så länge heller. Hoppas du fortsätter att läsa min. Jag tänker att följa tid i alla fall =) Lycka till! Kram Kram

Anna
2006-12-28 - 20:09:20

Linda: Tack så mycket =) ...jag försöker ihi.

Johanna: Din blogg ska följas med glädje!

Kjetildagny
2008-10-24 - 11:38:31

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: