GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Nu har jag lekt med Schwarzkopf och plasthandskar en stund

2006-12-21 | 23:40:16 | Egocentrerat&Vardagligt


Jag gjorde toningen/färgningen idag...för en timme sen typ började jag, nu har jag precis tvättat och sköljt håret, förfärats över mängden hår jag tyckte jag tappade - som jag bara kunde dra loss hur enkelt som helst...fast det är ju ingenting emot vad jag tappade i somras när jag blekte håret senast...till och med hårfrisörskan såg panikslagen ut medan hon försökte lugna mig att allt minsanna var normalt...med nervösa "hehe" mellan orden.
Det doftar gott om mitt hår just nu i alla fall..och känns lent..Och där fick jag med mig en massa hårstrån i näven ja  Hmm,  ja det luktar gott i alla fall.
But sometimes I miss being a blondie.

                   
väldigt blekt                 lite gulare                       solblekt och mer naturligt    platina med svarta och kopparfärgade slingor

                     
 
första gångsbrunett     fyllt på färgen     gulstick i kameran   oups           nästan rödhätta.        och nu???
Kommentera 2 st

Kommentarer
Hannah
2006-12-22 - 00:06:53

Värsta Marilyn Monroe ju ;)

Anna
2006-12-22 - 00:08:54

haha , nja...det vete fan om jag ens är nära den gudinnan.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: