GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mosters nya halsduk

2006-12-30 | 18:06:36 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

Fick en fin blå halsduk av Moster Inger i julklalpp förut förresten, när jag var på middag hemma hos mina föräldrar.
Det var väldigt trevlig. Fick många kramar och komplimanger av mostern, den väldigt smala mostern som inte tyckte jag fick bli mindre "Inte du heller", svarade jag. Morfar med sambo var också där, men jag tror inte ens att de sa hej till mig...utbytte inte ett enda ord.
Jag och Jonas (min bror) smög undan en stund och tittade på datorer på OnOffs hemsida. Han visade mig lite vad jag ska kolla på och efter...hmm, men jag tror att det har blåst bort ur huvudet just nu...Internminne, Gigabyte, delat grafikminne...
Det bjöds på väldans god mat - en slags potatisgratäng med kyckling i och vaniljglass,grädde,maräng,jordgubbar och banan till efterrätt.
Mamma kan det där med godsaker hon.

Här är en bild på min nya halsduk och den väska jag fick av Stefan i julklapp.
.Tryck för större bild
Kommentera 7 st

Kommentarer
Amanda
2006-12-30 - 19:30:24

vad sött med bollarna i ändarna! :)

Ahnna
2006-12-30 - 19:41:49

Väskan var underbar!

Hannah
2006-12-30 - 20:09:29

Hähä, du är med på the toplist ser jag ;)
Bra jobbat!

Anna
2006-12-30 - 20:26:10

Amanda: Ja det var en kul detalj som fick mig att känna mig lite "sandra bullock" på nåt sätt ?

Ahna: Ja - jag har kollat på den hela hösten och trodde verkligen inte att jag skulle få den av min ambo, så oväntat sött =)

Hannah: Japp, nu är vi där båda två!

Hannah
2006-12-30 - 20:30:37

No no, jag är inte med längre.
Buhuuu!

Hannah
2006-12-30 - 20:34:45

Yes! Jevla skitblogg! ;)

Glöm inte att säga var listna kom ifrån, muhaha...
Men men..Se till att komma förbi tråkiga Engla!
Har tröttnat sjukt mycket på henne.

Anonym
2006-12-30 - 20:52:18

Fint :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: