GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Morgonens första målande illustration

2006-12-30 | 11:44:44 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-278


ujuj, helt seg i skallen...och om några timmar ska jag på middag hemma hos mina föräldrar. Min moster ska komma dit med man, har inte träffat henne på flera år, Morfar och Sonja kommer med - en riktig släktmiddag alltså...men den här gången kan ingen varken ifrågasätta mitt "val" att ej ha någon pojkvän, eftersom jag nu har en sambo till och med...och ingen kan klaga över att jag gått upp i vikt igen eftersom jag gått ner sen sist. Det har alltid varit lite "Bridget Jones"-varning på våra släktsammankomster,,

Men det ska bli kul att se vad mostern gillar kalendern och armbandet hon får i julklapp - mamma har köpt, jag designat.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Elizabet
2006-12-30 - 12:06:48

De känns faktiskt bra att inte vara ensam över att ha ett spikrakt hår som vägrar att hålla sig lockigt än fast man försöker:), de är grymt jobbit! Gott nytt år iaf!:D

Anna
2006-12-30 - 12:37:51

Elizabet: ja det är ju en hel del "glamourfrisyrer" som faller bort med spikrakt hår...men å andra sidan kanske vi ser bra ut i håret utan att behöva kamma os o greja så mycket alls?
Kram

Annelie
2006-12-30 - 13:14:20

Oj, vilken...rar... moster du verkar ha?


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: