GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Min Ipod och jag

2006-12-25 | 17:40:27 | Vardag

Nu har äntligen min nya Ipod tinat upp och börjat vilja leka med datorn, de var inte riktigt vänner där i början, men nu pratar de i alla fall varandra. Lite knackigt och stelt ibland och de hänger upp sig för småsaker..menmen.

   Jag själv ska snart sörpla Tequila Rose tänkte jag och se om det blir några festligheter   Men  vad jag ska ladda min lilla rosa vän full med?
Hittills har jag fått i den Suede, Oasis, Slayer, White Stripes och Beatles.

     

Ska ta mig en lookylook bland mina skivor, och Stefans. Han har ju en 500 skivor..jag kanske har 100...typ.
Ocean colour scene, Tracy Chapman, Juliette Lewis and the Licks, Black Sabbath, Marilyn Manson, NIN, Winnerbäck, Depeche är ju givna.
Gwar, Judas Priest och The Hidden Cameras också. Thåström, Ebba Grön, Nationalteatern och Weeping Willows!
Ojoj, det här kommer att ta tid tror jag.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: