GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ladilalala

2006-12-04 | 14:27:18 | shopping, provrummet & cravings



Nu är jag hemma och ska försöka ta tag i mina fotoprojekt inför onsdagens avstämning.
Kanske att jag borde ta av mig de trasiga strumpbyxorna och kanske att jag borde äta lite lunch.

Istället sitter jag framför datorn och försöker ändra layouten på min blogg och leker med photoshop.
Mamma ringde nyss och sa att hon fått sålt ännu mer av mina smycken på sitt jobb och att jag fått fler beställningar! Woohoo!

Mmmm, det är just nu mysigt att vara hemma och gå runt här och toffla och tomta bland julstjärnor, adventsstakar och små tomtehuslampor.

Surfade in på www.topshop.co.uk och hittade lite jag inte skulle ha något emot att få:



nepp, mot skafferiet!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Elin
2006-12-04 - 16:15:23

Både den röda kuvertväskan och stövlarna är döcoela :)

Anna
2006-12-04 - 18:39:44

Ja ohh ja! JAg ser mig själv iklädd den gråa poloklänningen, lite glansiga ljusa strumpbyxor, stövlarna och väskan drickandes en caffe latte medan jag strosar på nån gata.

Arnmargrete
2009-03-03 - 08:56:35

Great .Now i can say thank you!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: