GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Julaftonsoutfit

2006-12-24 | 15:02:12 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

Jag har fått en rosa Ipod!!!!
Av mina svärföräldrar fick jag den skinande rosa 4GB stora lilla Ipoden...men min dator verkar inte gilla den.

Vi är dock bara hemma och mellanlandar, ska vara hemma hos mina föräldrar vilken minut som helst, borde inte sitta här vid datorn o leka med Ipoden och blogga.

Jag har på mig
Svart klänning, H&M
Röda strumpbyxor, Lindex,
Svarta Stövlar, Ebay
Halsband, Egen design.
Rött plastarmband, H&M
Silverarmband, H&M

 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Emelie
2006-12-24 - 23:01:20

En sån klänning har jag med! :) God jul på dig :D:D

Emilanja
2009-10-05 - 14:55:06

Spirits are speaking in my dreams and other ways


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: