GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jared, Kevin och klänningen!

2006-12-19 | 07:43:18 | Vardag

Ok, nu är et morgon, ny dag väntar med öronundersökning och syntest...funderar att avboka den senare ty jag har beställt en månadsförbrukning linser på nätet på faktura. HAr inte råd med undersökningen just nu. För även om jag inte har några pengar envisas räkningar med dumma "senast betald" datum i december att trilla in genom brevinkastet. Dessutom vet jag inte vad sjukhusbesöket kostar idag och så ska jag banne mig ha en plastgran 180 cm hög minst.

Nu ska jag fram till klockan kvart över nio, då pappa komer och hämtar mig, strosa här i lägenheten och lyssna på de två skivorna jag fick av Amalia igår med the Bacon Brothers... - Kevin Bacons band och en skiva med "My so called life" favoriten Jared Letos musiklaiska ambitioner. Vem vinner? En? Båda? Ingen?

Och idag ska jag hämta ut min klänning från H&M!

  
                    
Kommentera 5 st

Kommentarer
Hannah
2006-12-19 - 08:38:53

Klänningen var superhot.

Kyrin
2006-12-19 - 10:54:22

Hoppas det går bra hos farbror doktorn. Jag vill också ha en plastgran! :) Och gardinshopping låter jättebra, vid 10-tiden kanske? Eller tidigare?

Estelle
2006-12-19 - 14:44:02

Snygg klänning!

Anna
2006-12-20 - 01:06:24

hannah: du är alltid så snäll och piggar upp!

Kyrin: Åk till cheapy =) Där har de granar med 20% rabatt.

Estelle: Tack så jättemycket!

Aremary
2009-02-13 - 08:37:45

Hey, this is a great site, I learned a lot!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: