GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag, Bing Crosby och David Bowie

2006-12-08 | 15:10:18 | Vardag

Ahhh, härliga julestund.
Har suttit en stund på vardagsrumsgovet, njutit av mina over-kneestrumpor, tittat på mina julestjärnor och slagit in lite julklappar till Stefan. Jingle Bells klingade fint i bakgrunden och jag sörplade på en caffelatte.

Nu är det Peace on Earth - Little drummerboy med Mr Bowie and Crosby.

...tyvär visade det sig att elräkningen stämde...hur fan kan det ha höjts så där? Pappa och jag ringde hyresvärden, han får komma hit och kolla på kylskåpet, bland annat som är en av många saker som inte funkar som det ska i den här lägenheten..

men men nu vill jag inte tänka på tråkiga vardagssaker som rinnande kylskåp och räkningar....
Nu vill jag bara leva i ett rosa fluff med julefrid.

 
en del av förra årets julklappsskörd
Kommentera 1 st

Kommentarer
Mattiaslotte
2009-01-29 - 14:45:28

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: