GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

inslag av paket

2006-12-18 | 11:30:14 | Vardag

Ojoj, vad många paket jag slagit in på nån timme. Kön hopar sig i affären och alla ser när jag stressat och nervöst gör sönder snören, fastnar i tejpen som viker sig och hör hur jag skrattar nervöst och suckar.
Men alla har sagt att jag gjort jättesnygga och fina paket =)
*phew*

Har slagit in ett till lilla mamma också.
 



 

och så här ser jag ut i affären idag:
* svart stor kofta, mammas gamla
* svartvitt randigt linne i lång boxarmodell, H&M
* tjock guldkedja runt halsen , hittade i mitt gamla smyckesskrin från barndomen

ej på bild:
* svarta stuprörsjeans, H&M
* svarta Mcboots, Ebay
Kommentera 2 st

Kommentarer
Karin
2006-12-18 - 12:24:46

ger ju mysig julkänsla att slå in klappar:)

Terjemathea
2010-05-11 - 14:10:06

Very nice site!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: