GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I am an ebayer...ebuyer?

2006-12-04 | 23:17:52 | Egocentrerat&Vardagligt

har suttit med massa bilder i photoshop nu och har nog bestämt mig helt för att inte ha något direkt  sammanhängande tema på alla bilder, någon röd tråd genom alla foton på avstämningen på onsdag.
jag har inte riktigt kommit så långt än i tanken eller fotograferandet eller min design. Jag går mest på känsla, känslan av att "det här vill jag fota så därför gjorde jag det"...och förhoppningsvis får jag i alla fall med den känslan i det jag tänker visa.
Men visst, det cirkulerar ju en fras i huvudet ändå, "Coffee? Tea? Me?"



det där är en bildserie som jag är ganska så nöjd med.
Den andra bildserien består av de bilder jag har längst upp på denna blogg.
och den tredje ser ut så här



Annars har jag mest ont i tandköttet och tänderna, vilket påminner mig om att jag måste komma ihåg att avboka tandläkartiden på torsdag jag har köat för i tre år. Har inte råd att gå dit. Hoppas jag kan få en ny tid i januari eller så. Fick dock rycket och ingivelsen och ta-mej-fantankar kring att nu måste jag ta tag i tandtrådandet. Mindes att jag hade köpt ett tvåpack tandtråd för ett tag sedan och letade i hela lägenheten som en dåre i över en timme bara för att slutligen, helt uppgiven hitta tråden i det skåp jag först tittade i och 15 gånger till innan jag väl hittade det....Varför?

Dessutom skar jag mig på något osynligt och vasst.
Men det passade ju bra med lite blod till de nymålade naglarna i klarrött.

Tror förresten att jag är på väg att göra ett litet finfint fynd på ebay som påminner om något dyrare jag suktat efter hela dagen...imorgon vet jag om jag får den/det eller ej.
Hoppas hoppas jag vinner!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Maddiie
2007-05-31 - 16:52:12

Sitter o kollar igenom din blogg lite, och var tvungen att lämna en kommentar -Dessa bilder!
Oh, underbara :)
De tycker jag att du ska visa igen på din blogg, så att alla får se dom.. eller kanske göra tavlor av dessa.. Något jag absolut skulle köpa :)
Jag blev helt käär!
Kram på dig !


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: