GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

glansiga under

2006-12-09 | 14:03:29 | Lyx

åhhh, imorse efter att jag hade varit på toaletten sade Stefan åt mig att gå och lägga mig igen. Med något lurigt i hans blick, och med något förvirrat i min så gjorde jag som han sade.
Under täcket låg det en namnsdagspresent till mig!
En ask med en midnatssblå trosa med svart knytband och ett matchande blått linne med tunna axelband och även det svarta långa knytband.
Underbara, precis som Stefan.

Sen gick jag på stan med mamma en sväng och fastnade länge inne i Textilboden där jag kärade ner mig i diverse garner, trådar, knappar och "virka en sjal själv" mönster. MEn jag gick därifrån med den allra tunnaste tunna nål som man kan rä pärlor på sidenband med. JAg köpte även en meter vardera av rött-, cerise-, silver- och guldfärgat siden/silkesband. Samt några hängberlocken man kan limma fast pärlor eller foton i.

En väldigt silkig, glansig och underbar lördag hittills.



Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: