GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Dagens bästa låtlista på Ipoden och så vill jag leka doktor.

2006-12-28 | 00:11:08 | Musik/Böcker

- Sunday morning call, Oasis
- The promise, Tracy Chapman
- Live Forever, Oasis
- Different World, Iron Maiden
- Communication, The Cardigans
- My Insatiable One, Suede
- Lord of the Rings, Blind Guardian
- 03:45: No sleep, The Cardigans
- Steady as She goe, The Raconteurs
- I just don't know what to do with myself, The White Stripes
- It's so hard to always loose, Weeping Willows

Just nu sitter jag och sneglar på ett dataspel jag vill ha...E.R - the game..Jag älskar ju cityakuten och dataspel är kul - the combination must be a success!
Mumlar och suckar lite så att Stefan hör mig och mina böner...nu verkar han ha tagit upp spelet på www.ginza.se ..kanske att jag får det...hihi.

Kommentera 1 st

Kommentarer
Kyrin
2006-12-28 - 00:41:20

Jag fick en rödrutig pyjamas, Noblesse-choklad-kartong och POP-ögonskuggor. Han fick en stickad tröja och en flip-klocka från Lagerhaus, en sån som Seinfeld har :)

Inga planer alls för nyår än så länge, förutom att kanske bara vara hemma. Men vi får se, dyker det upp nått så. Ni då? :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: