GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

write what you...

2023-10-30 | 18:46:06 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Om dryga månaden - 1 december släpps ju första delen i min adventskalender. En bok i fyra delar som jag skrev i somras. 
På bilden skådar ni två saker som framtida böcker ska handla om och som jag nu är igång och skriver på. Det ena kan jag väldigt mycket om. Det andra kan jag ingenting om…mer än att ta död på. Och det gäller inte zebran. Den är bara med för syns skull, hehe.
Ibland är det write What you know…och ibland ligger det roliga i att write What you don't know.
 
Det bokmanus som ska in till förlaget allra först av de jag håller på med kräver också en hel del research och mer än någonsin förr kräver det att jag har koll och ordning & reda på detajer, årtal, åldrar med mer. Det blir en hel del stödanteckningar och tangentbordet omges av nedklottrade lappar och papper. Tidskrävande, men oj så kul!
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: