GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

nummer sju eller tio?

2023-10-25 | 14:57:43 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag känner ett sådant enormt skrivpirr nu.
Kanske för att jag för första gången på tre år, ja någonsin egentligen, kan ägna mig helhjärtat åt skrivandet. 
För även om jag fått ur mig flera böcker senaste åren så har jag ju samtidigt pluggat heltid och kämpat med att fördela tiden mellan tentor, grupparbeten, examen och annat med just skrivandet. Suttit helger och sena kvällar.
Men nu, nu kan jag skriva på heltid. Och dagtid. Och ta helg.

Mina kommande boksläpp - adnetskalendern är nu lämnat till förlaget efter sina redigeringsrundor.
Jag har precisavslutat ännu ett spökskrivuppdrag..
En gång i månaden ska krönika skrivas till lokaltidningen.
Och framför allt sitter jag nu  och tar tag i nästa egna bokmanus - det som ska bli mitt boksläpp 2024.
 
Sedan, huruvida det är min sjunde eller tionde bok, ja om det får de adventskalenderlärda tvista om.
…fast i och med att adventskalendern faktiskt är fyra delar så kan vi väl säga att jag nu håller på med min tionde bok?
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: