GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Juljitter på fjölleby camping

2023-10-23 | 14:08:59 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jul med Barbro och Barbie! Äntligen kan jag berätta vad jag pysslade med större delen av sommaren: Jag skrev på en adventskalender i fyra delar. Älskade Barbro, dottern Ingela och barnbarnet Barbie återvänder i fyra kortare böcker som släpps varje fredag i december innan jul . 
Jag hann knappt bli klar med sommarens tre Barbro-böcker innan förlaget tidigt i våras frågade mig om jag inte ville fortsätta med Barbro men nu i en juligare skrud. Och det kunde jag självklart inte tacka nej till.

I adventskalendern “Juljitter på Fjölleby camping” får vi följa de tre kvinnorna Jonsson och hur de tacklar den stundande högtiden. En jul som visar sig bli allt annat än vad någon av dem hade tänkt sig.
Första delen släpps den 1 december och du kan redan nu spara/bevaka de fyra delarna där ljud- och Eböcker finns.

Även dessa kommer att läsas upp av eminenta Klara Zimmergren.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: