GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Använda kappan efter vinden

2023-10-26 | 09:26:21 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Eftersom det nu nödvändigt ska vara kallt och grått väder i ett halvår framöver och lager av kläder och stängda skor är ett måste och jagtycker det mesta faktiskt blir till min blogs namn: Garderobsgrubbel och Byråbekymmer... ja då försöker jag hitta de få ljuspunkter som finns med just den typen av klädsel.
Till de få ljuspunkterna hör:
1) utsvängda lagom lösa jeans
2) Boots och stövlar med platå för en sjuttiotalslook/feeling
3) Kappor. 

Punkt 3 är favoriten på listan. Jag är en sucker för kappor och får lägga band på mig för att inte köpa fler. Jag har en röd, två grå, två rosa, en svart, en hundtandsmönstrad och en zebramönstrad. Plus fyra fuskpälsar då. 
…fast skulle absolut vilja hitta en perfekt blå kappa…å vad sjutton, en kamelfärgad.
Ja, det var dagens ytliga fashionfunderingar och överkonsumtionscravings i denna höstmörkra värld. Nu ska jag återgå till mitt bokmanus.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: