GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

novembergråhet med ljuspunkter

2023-11-03 | 14:11:30 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Nu är vi några dagar in i november och den första  singlade det små snöflingor i luften på morgonen och för en liten stund var det lite vitt på marken som motivikt till den annars så regniga sörjan. Dessutom har vissa tv-kanalar satt igång med daglig julfilm och jag kände direkt ett rungande skrikande  JA inom mig.
Julfilmstittandet får börja tidigt i år. 
November innebär för många mest bara gråhet, men för mig - den totala sommarälskaren innebär november två andra  saker:
1) julpirret börjar sätta in och jag längtar efter pyntet, pepparkaksfrukostar och julmusik
2) jag fyller ju år och det på den novembrigaste dagarna av dem alla : 11/11 Och jag älskar att fylla år. Fransk chokladtårta och bubbel - yes please!

…sen får en väl bra anamma den där gråheten och en allt mer fallerad hy bäst en kan helt enkelt.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Tanja
2023-11-04 - 15:26:51

Kul att det börjar trilla in lite fler blogg-inlägg *yay*. Har "hängt med" sen typ 2008 eller nåt sånt. Galet vad fort tiden går!

Bra jobbat som fått så många böcker skrivna! Skulle vara kul om du nån gång skrev om din process. Eller kanske har några tips o dela med dig av?

Grattis i förskott och hoppas du får en riktigt fin dag!

Svar: Rolig att det uppskattas och att det finns några läsa och besökare kvar. Kan absolut skriva ihop lite tips och om min process framöver! Kul!
kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: