GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ett skönt dygn i Stockholm

2023-11-06 | 10:03:37 | Egocentrerat&Vardagligt

 
I lördags åkte jag och sambon iväg för ett dygn i Stockholm. Där var det verligen gråväder och småregnigt. Men å andra sidan poppade min rosa kappa än mer då. Och min sambo kunde konstatera att jag var en av få som var klädd i färg. 
 
Vi strosade mest runt. I Gamla Stan och på Söder. Åt och drack gott. Kravlöst och bara mysigt. På lördagskvällen skulle sambon på en spelning och då passade jag på att sitta bland de fluffiga hotelltäckena och skriva på min nästa bok som kommer slöppas nästa år. Den utspelar i Stockholm så det var skönt och välbehövligt med lite miljöombyte och insupa just Stockholmsatmosfär.
 
Efter sovmorgon på söndagen inmundigades en maffig hotellfrukost och innan vi åkte hemgick jag på en fantastisk Banksy-utställning.
Det var en trevlig liten getaway som bröt av mot den vanliga helg-lunken.
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: