GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bästa Lasse

2023-11-20 | 17:21:04 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Lasse, Lasse, Lasse…🩷
Tack för två timmar sann drömmig verklighetsflykt där jag för tillfället tilläts släppa det där mörkret.
Jag svär på att om hundra år gör din musik och dina ord fortfarande skillnad.
 
Det var med oerhört tungt hjärta och klump i magen som jag åkte iväg till Gbg i fredags och den sedan länge inplanerade  Winnerbäckkonserten som jag sett så mycket fram emot så länge. Som jag i måndags kände sådan pepp inför, men så vändes ju tillvaron lite uppochner när vi fick reda på att Biscotti är sjuk.
Men då Biscotti ändå verkade må okej efter omständigheterna och självklart skulle lämnas hemma i goda, vårdande och kärleksfulla händer, åkte jag.

Och Winnerbäck var som alltid magisk. Jag har väl i stort sett varit på någon Winnerbäckspelning årligen sedan 2001 med undantag för nåt år här och där men somliga år har jag varit på dubbla eller trippla spelningar. Och fredagens tillhör en av de allra bästa.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: