GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

This is me

2022-06-21 | 21:05:19 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

(null)

(null)

(null)

Lite sen på bollen, men äntligen har jag börjat att titta på den helt fenomenala serien This is us. 
Jag älskar den.
Berättandet. Dåtid varvat med nutid. Hur allt vävs samman.
Just nu är jag på säsong 3 och det är mycket sjuttiotal. Musik- och stilmässigt. Och jag är ju en 70-talaälskare sedan många år. Men nu blev jag extra påmind och blev extra inspirerad till dagens lilla outfit.

En blandning av nytt och gammalt, billigt och dyrt.
Mammas gamla läderväska som hon köpte för sin första lön på 70talet. En Louis Vuitton-scarf i håret och klänning och solbrillor från någon av kedjorna och säkerligen köpta på rea. 
Så, en mix. Lite som jag själv. Författaren, studenten, konstnären, företagaren, grubblaren, njutaren, lyxälskaren, bohemen, sjuttiotalsvurmaren, nittiotalsälskaren, högvarvshjärna, solstolsliggare. 

Barn av min tid, kvinna i otid.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: