GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

my homes are where my heart is

2021-06-30 | 22:24:35 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Även om både huset och trädgården ändrats ganska så mycket sedan jag själv bodde och växte upp där så är det ändå något alldeles visst med att vara "hemma" Där mina rötter slog rot och där jag fick gro, formas och växa. I barndomshemmet. Det som alltid är Hemma med stort H , hur många egna hem jag än skaffar själv. För jag känner mig hemma, älskar huset som jag själv har, men home is where the heart is och vilken tur att hjärtat kan rymma flera hem.
 
 
 
Och jag älskar outfiten dessutom, essensen av budget blandat med lyx.
Väska - Louis Vuitton
Klänning - Zara
Solbrillor - H&M
Sandaler - Skopunkten
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: