GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

weekend- snapshots

2021-07-05 | 21:25:16 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
 
 
Varma morgonar med strålande sol och det var  bara att gå från säng till solsäng, livets liv!
 
 
 
 
Flera dopp i poolen och hår och bikinidelar fick lufttorka.
 
 
 
 
Frukt är också godis sägs det. Och jag åt frukt...men också väldigt mycket godis.
 
 
 
 
Packade cykelkorgen med en del av frukten och bären och två kalla Corona och tog lite eftermiddagspicknick med mamman min under ett alldeles ljuvligt vitt parasoll.
 
 
 
Bokläsning och rödvin på altanen medan man torkade till efter dusch.
 
 
 
 
Fantastiska sommarhimlar, så vackra att det gjorde ont och jag ville mest bara skrika - Stanna Tiden!
 
 
 
 
Mer läsning men med kaffe i koppen.
 
 
Mitt...vårt ... älskade hemmaparadis. Som jag älskar det.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: