GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Rikedomen ligger inte pengar

2021-02-04 | 21:27:34 | Egocentrerat&Vardagligt

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Trots huvudvärk sen jag vaknade , som sprängt i ögonen och även en ömmande nacke så har jag bara en skön vecka. Pluggandet går fint och jag är färdig med en uppgift som ska in först nästa vecka. Jag skriver även på så det ryker på min "roman" och tar till mig all feedback och verktyg som jag får på skrivarlinjen . 
Och den här veckan, vilket bild två kanske bäst får symbolisera, har målandet varit en helt fantastisk bubbla och känsla. Ett flow jag inte haft sedan i somras. En nytändning. En eufori. Jag trivs fantastiskt bra med den här tillvaron. Vara hemma. Ta promenader och göra träningspass . Studera. Skriva. Måla. 

Visst , 75%ig CSN är väldigt skralt, det är liksom minst halverad månadsinkomst mot när jag hade anställning ... men rikedomen ligger ju i att jag just nu mår fantastiskt och just får och kan leva så här. 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: