GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Välkommen till familjen...

2021-08-05 | 19:11:46 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ja men välkommen till min lilla Vuittonfamilj kära Double Zip Pochette i Damier Azur.
Ja, det blev ett Vuittonbesök i Stockholm för två veckor sedan.
Man fick stå i kö utanför och endast ett fåta kunder var tillåtet l i butiken åt gången.
Så jag köade.
Skulle bara titta.
Eventuellt klämma lite bara...
Men ut kom jag med en orange påse med orange låda och blåa band och en ny väska.
Från mig till mig.
Jag har ett Vuittonsparkonto utöver andra sparkonton. Det är underbart att spara mot olika mål. Och att just kunna ge sig själv en sådan här sparmåls -och för tidig 40årspresent.
Att det skulle bli det här mönstret/printet var dock inte givet. Inte alls. Men det känns helt rätt nu.
Så fin. Så fräsch. 
Annars har ju Monogram varit min grej. Jag har en pochette, en graceful, en speedy och en necessär i det mönstret. Plus en bandana. Det var dags för nåt nytt. 
Jag älskar den. 
Och den premiäranvändes… för veckohandling på Coop 😂
Men ja , Vuittonväskor ska användas, inte samla damm. De ska vara med i vardagen och livet och få spår av allt som är en själv.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: