GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

klackarnas ljud och brösten i otakt

2021-08-16 | 10:59:45 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Bortsett från de två dagarna i Stockholm och dygnet i Göteborg nu under sommaren så har jag mest varvat bikini med löparkläder  rent klädmässigt och sedan dragit på mig en klänning mot kvällen och tomtat runt i här hemma. Och eftersom jag knappt lämnat trädgården mer än för just promenader och löprundor då så har ju inte skogarderoben luftats nämnvärt mycket.
 
Men förra veckan, med avslutning igår så hade jag och en konstnärskollega en utställning ( som jag ska visa lite från i ett eget inlägg) och då fick jag ju äntligen tillfälle att "klä upp" mig varje dag och även passa på att gå igenom några av favvoklackarna.
Fasen så härligt. Och att några av kvällarna verkligen strutta hem över grus och asfalt och höra klackarnas ljud medan bröna guppade smått i otakt under klänningstyget. 
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: