GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Konsten å jag

2021-04-12 | 19:30:12 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag och konsten, konsten att vara jag..
Yadiyadayada.
Jag med en av mina senaste tavlor som ingår  i serien med alla ansikten. Om kvinnor. Kvinnors styrka. Sammanhållning. Gemenskap. Systerskap. Kraft. Kärlek . Olikheter . Likheter. 
Förhoppnings kommer de vara en del av en utställning . Om de inte hittar nya hem, en ny gemenskap innan dess såklart. Det är ju alltid drömmen som konstnär att andra ska älska dina verk. Vilja ha dom hos sig. Samtidigt förstår jag att det är en stor utgift för många. Så jag blir glad för varenda kommentar och meddelande som uttrycker wow och iallafall en uttalad  önskan om en tavla av mig. Och jag känner en sådan enorm tacksamhet och kärlek till dom som faktiskt valt att just lägga en stor summa pengar på det jag skapat.
Och hittar inte mina tavlor nya hem så har dom det bra här hos mig med.
Trots allt så älskar jag varenda en av dom.
Hade jag inte gjort det hade dom inte varit värda att skapa.
 
Ni hittar mer av min konst på instagram på @avannaillustrations 
Och givetvis i min webshop Avanna
Kommentera 3 st

Kommentarer
Carro
2021-04-13 - 12:20:56

Göe du egna ramar och klär eller köper dy färdiga can? Tips på ställe? 🙂

Svar: Jag testade att måla på duk i somras - alltså inte uppspänd, kan tycka att det är snyggt att spika upp som de är för lite "rå känsla". men annars köper jag färdiguppspänd canvas på kilram. Köper i både konstbutiker och typ Biltema och dollarstore. Lägger gärna lite mer krut på färgerna än duken.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Caroline
2021-04-13 - 12:21:57

Gud så konstigt jag skrev haha! Halva texten försvinner av en integretetsruta när jag ska skriva

petra
2021-04-17 - 18:29:49

så fina tavlor du gör:) kram

Svar: men tack snälla du!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: