GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Nyheter på Avanna och in & ut - till vilket pris?

2020-10-13 | 17:30:14 | Avanna konst/design/foto

 
Under Konstnatten för några helger sedan så testkörde jag lite nytt Avannasortiment. Kaffemuggar och anteckningsblock med "My four best friends"-motivet. Det gick fint och ledde till efterfrågan på mer.
Och igår fick jag hem lite nytt sortiment - fler muggar med fler motiv samt påfyllning på anteckningsböcker och även 5pack vykort.
Muggarna har sålt på bra och det finns inte så många kvar just nu. Så himla roligt att det togs emot så väl!
Så vill du haffa en eller spana in annat sortiment på shoppen, surfa in på -----> https://avanna.se/avannashop
 
Målet är ju att faktiskt bygga upp en shop allt mer och mer igen. Inte med kläder som förr men med mer prints och konst och heminredningsprylar med mina motiv på.
Jag skulle verkligen vilja göra brickor, det har jag tänkt i många år men jag har liksom inte hittat nån tillverkare som känns bra i pris. För i slutändan är det ju två aspekter på den aken - vad JAG ska betala i inköp för att kunna ge ER i utpris.
Liksom en bricka närmare 1000lappen tror jag aldrig att jag själv skulle köpa så varför skulle mina kunder?
Nåväl jag ska forska vidare.
Just nu trivs jag verkligen med att plugga till Informationsarkitekt, gå Skrivarlinje och att utveckla mitt företag och webshop.♥
 
 
Klart kaffet blir godare i en tuttig feministmugg!
Kommentera 1 st

Kommentarer
mammatillmirakel.blogg.se
2020-10-13 - 18:52:59

Åhh vilka fina saker 💕🌟 stor kram

Svar: tack så hemskt mycket! Vad roligt att du tycker det! <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: