GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En vanlig syn och måndagstacksamhet

2020-10-19 | 20:30:59 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ja så här ser det ganska mycket ut hos mig nu för tiden. Kodning i HTML och CSS, varvat med skrivande på datorn, lite tecknande på paddan, papper med uppgifter till skolan, böcker om Informationsarkitektur, Informationsdesign och kodning...te och choklad. 
Idag fick jag beskedet att jag klarade Akademiskt Skrivandemomentet så det känns otroligt skönt att poäng efter poäng trillar in på utbildningen.
Om nån vecka är de två första delkurserna avklarade och så kommer två nya att sätta igång.
Förra veckan var det dessutom responsvecka på Skrivarlinjen och jag fick väldigt bra respons vilket äntligen fick det att lossna rent kreativt med skrivandet. Så blev 13 sidor skrivna under helgen på min "bok".
 
 
Trots diverse problem, krämpor och så där plus så mycket som tärt i år som gjort mig trötttrött så känner jag mig mer harmonisk än på väldigt länge. Glad. Tillfreds. Som att jag är på rätt plats i mitt liv. 
Huset och katterna.
Stefan.
Min närmsta familj, föräldrar och svärföräldrar.
Min bästa vän.
...Ett fantastiskt stöd och värme och trygghet ♥
 
Nepp, göra ett sista ryck med en css-stilmall och göra iordning tekannan så blir det tv-kväll sen.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: