GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

det var jag, Canon och Morfars Mustang

2020-10-07 | 17:22:03 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Nu ekade det tomt lite längre än vad jag hade tänkt här på bloggen igen, men tiden tröt. Det har varit lite mycket med utbildningarna senaste veckan, grupparbeten x2 , gruppseminarier och zoommöten hit och dit, lite jobb med företaget och så fick jag byta medicinering mot den här infektionen jag dragits med ett tag...då en odling visade sig resistent mot den medicin jag hade fått. Så nu blr det några månaders medicinering istället för 3 veckor, men men.
 
Förra veckan kom jag äntligen ut på lite löprundor igen dock och så länge jag undvek asfalt kändes både knä, smalben och häl bra. Woohoo!
Och så kom jag ut på en Golden Hour-fotografering en kväll..eller Golden Hour, det kändes som Golden Minutes för solen sjönk så snabbt att det från en bild till en annan var ljuset helt annorlunda.
 
Men det var en trevlig höstkväll, jag och kameran på morfars gamla cykel, genom skog och på landsväg.
 
Golden moment indeed!
 
©Anna Larsson/Avanna
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: