GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ettettettett är lika med 39

2020-11-11 | 18:30:33 | Egocentrerat&Vardagligt

(illis: jag)
 
1111 - Singles Day för många.
Det är Leonardo DiCaprios födelsedag.
Det är Mårtensdagen.
Och Hågkomstens dag.
Men framför allt min födelsedag. Ja framförallt för mig då, och närmast sörjande. 
 
Det har druckits bubbel sedan lunchtid och jag har blivit bortskämd deluxe. Distanserat firande i omgångar av föräldrar och svärföräldrar och givetvis av sambon.
Sms och meddelanden lite här och var på sciala medier.
 
Så fina presenter..
 
Jag älskar fasiken att fylla år!
Så grattis till mig!
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
mammatillmirakel.blogg.se
2020-11-11 - 19:23:17

Stort grattis! ⭐🌟🌻

Svar: tack så hemskt mycket <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Michaela
2020-11-13 - 14:29:42

GRATTIS GRATTIS


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: