GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mina julfilmsmåsten

2020-12-22 | 23:43:00 | Film/TV/Kändisar

 
My Christmas movie must-sees !
Ja så var det bara några dagar kvar till julafton och mina absoluta julfilmsmåsten ska ses . 
Som ni märkt har det inte blivit en enda The Holiday eller Love Actually på min tittarlista. Och det blir dom nog aldrig. Förr var Ett päron till farsa firar jul ett måste och även Medan du sov.. och kanske blir en titt på dom om tid finns. 
- Sagan om ringen är ingen julfilm men de släpptes i jultid och särskilt den första är julig för mig.
- Sedan 1993 är det första julavsnitt av Beverly Hills 90210 mitt allra största julmåste.
- The Family Stone , som jag älskar den. Alla karaktärerna, huset, humorn, svärtan.
- 12 dates of christmas var den första julfilm jag såg när vi flyttade in i vårt hus julen 2011, tror det var på juldagen eller annandagen jag såg den men efter ha levt i ett flyttlass o kaos hela december det året gav den julkänslor.
- Julgåvan trots det något klyschiga bortskämd ung rik brudgreppet så är den mysig, småstad , snö, christmas cookies.. mmm
- Love the Coopers . Älskar berättargreppet i denna och Marissa Tomei, Diane Keaton , Amanda Seyfried och Olivia Wilde 👌🏻
Så ja, ror jag detta i hamn nu då kommer det ha blivit 32 julfilmer 1-24 december
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Christine
2020-12-25 - 22:12:46

Tack för alla dina julfilmstips!
Har plöjt igenom alla på Netflix och hittade genast en guldgruva på Viaplay efter dina tips. Inser vi gillar precis samma typ. Glitter i överflöd, något som måste räddas och slutet gott allting gott. God jul! Och tack för tipsen. ❤️

Svar: varsågod! så kul att kunna tipsa!God jul i efterskott, hoppas du haft det skönt o härligt!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: