GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Julfilmsvecka 2

2020-12-16 | 20:35:26 | Film/TV/Kändisar

 
Förra Veckans skörd av julfilmer!
Ja även förra vecka klämde jag in nio filmer. De två första såg jag även förra året och dom gillar jag skarpt de övriga sju var nya för mig.
De två sista gav mig inte särskilt mycket så de lär inte kvala in på någon se-igen-lista men de övriga kan jag definitivt myskolla på nån mer gång, kanske inte i är men nästa år. Av de nya var Christmas around the corner definitivt bäst och den lär jag se om nästa år absolut. Liksom småstad, en mysig bokhandel och böcker!
Write before christmas gillade jag också skarpt!
Filmerna finns på @netflixnordic @viaplaysverige och @cmore
Kommentera 1 st

Kommentarer
Ida
2020-12-18 - 06:29:36

Åh jag älskar dina julfilmstips❤️. Sista arbetsdagen idag innan julen sen så ska det frossas i julfilmer 🎄


Svar: Blir så glad att de uppskattas! O härligt med ledighet! Njuuut!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: