GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Dear Santa

2020-12-23 | 09:39:07 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Julklappar är absolut inte det viktigaste men ok..precis som jag älskar att fylla år och känner pirret för presenter så älskar jag julklappar. Jag älskar att Ge men jag älskar även att få öppna klappar. Och jag skulle inte bli ledsen alls om något av det ovan låg under granen i år.
 
Chanel - läppalette, Chanel är alltid lyx
Asics - neutrala löparskor, jag sliter ut minst ett par varje år.
Cubus - Chockrosa Kavaj , så snygg
Guess - Söt väska från ett av mina favoritmärken som heter camera bag, hallå bah!
Caroline Svedbom - fantastiskt fin statementring
Mango - Tshirt med Marilyn Monroe, man kan inte ha för många Marilyntischor
Clarins - Beauty flash balm, vill alltid ha en redo i necessären.
Calvin Klein - parfymen Alive, fick prov på den med en beställning och föll pladask vilket jag itne gör ofta för parfymer och sen ska jag dessutom tåla dom.
Tommy Hilfiger - guldiga platform heels...asså hallå..perfektion!?
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Delinda
2020-12-30 - 12:08:48

Mycket snyggt där, den rosa kavajen :)

Svar: eller hur, riktig färgklick!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: