GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

1:a decembermorgonpirret

2020-12-01 | 20:20:40 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Första december !
Nu börjar det !
Julpirret!
Granarna ska kläs , pyntet placeras ut.
Absolute Christmas-94versionen på repeat förs gånger om dagen. Skålar framme med neverstop, skumtomtar och kanske och annan clementine. Ljusslingor överallt. Glitter i rött och silver och grönt och guld. Julradio och senapsdoftande smörgåsar. Gnister, tingeltangel och tusen juleljus . 

Och så...Det bästa. Måstet. Det juligaste av allt: julfilm. Varje dag. Så många jag kan och hinner. 
Ahh christmas time!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Malin
2020-12-03 - 18:05:08

Jag tjuvstartade med julfilmer i november och i och med lite sjukdom och att jag därmed varit hemma en del från jobbet så har jag hunnit med 13 stycken. Så många julfilmer tror jag knappt jag sett totalt i mitt liv innan

Svar: härligt!! Man får göra vad man kan i dessa tider för extra mys och stämning. Hoppas du mår bättre <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: