GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lyckorus och livslust

2020-08-13 | 22:39:47 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Det är en sådan känsla av både lyx och utav frihet de här sommarkvällarna som ett kvällsbad bara känns som ett måste. Ett måste av det bästaste slag. Inget ångestmåste utan ett rent välmåendemåste. Ett badfnatt. Ett lyckorus. Själva essensen av vad sommar är. Lätt, lekfullt, varmt, friskt, glädje...lyx i dess enklaste form.
Augusti fortsätter att leverera totalt och innerlig sommarkärlek. Jag ler inombords och jag ler mot himmel, mot vattenytan, mot livet och mot mig själv.
 
Kanske känner jag också bara ett extra uns av tacksamhet denna sexårsdag sen propparna besudlade mina lungor och att jag just idag bara känt glädje och välmående.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Carro
2020-08-14 - 09:26:47

Vi bor precis vid en sjö men måste flytta i höst. Det kommer göra ont av saknad till att kunna springa ner och kasta mig i vattnet helt spontant. Det är sån lycka!

Svar: Åh det förstår jag måste vara en stor sorg! Varför måste ni flytta?
Hoppas verkligen ni hittar ett nytt ställe vid vatten ❤️
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Carro
2020-08-15 - 19:21:18

Vi hyr bara ett hus nu, och ägaren ska sälja. Ja det vore en dröm att hitta nåt annat med sjöläge i framtiden. Det är oslagbart! Men det skenar ju i pris då tyvärr.

Svar: Ja det gör ju det.. eller här i Tidaholm är väl mycket ”relativt” billigt fast också få sjömtomter då haha. Hoppas ni hittar drömhuset !
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: