GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

eyecandy

2018-04-30 | 17:25:11 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag har aldrig fastnat för Michael Korsväskor som så många andra och helt enekelt känt att det inte är ett märke för mig.
Men så när jag var på min årliga undersökning hos optikern för några veckor sedan för att se hur mycket blindare flatögdare jag blivit i år¹ och uppdatera linsförrådet så drogs min suddiga blick genast till ett par nyinkomna , knappt uppackade bågar som låg på bänken. Roséfärgade, ganska stora och bara helt jättefina...och det visade sig att det var ett par MKbågar...och när optikern dessutom tog fram ett par solbrillor i samma färg ja då tog helt enkelt ha-begäret över och både glasögon och solbrillor köptes utöver linserna.
 
Så nöjder så.
 
 
¹ jag är för evigt ärrad av avsnittet av Lilla Huset på prärien från barndomen när Mary Ingalls blir blind och tror var gång jag går till optikerna att nu, nu kommer de säga " tyvärr du har endast ett par månader kvar med syn
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anonym
2018-05-01 - 08:46:27

Så fina! Passar dig perfekt!! Nu vill jag också ha 🙈

Svar: haha <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2018-05-01 - 09:59:05

Ah! Skitsnygga! Och som gjorda för dig, vilken tur! ;)

Jag passar typ inte i någon modell så jag hoppas min syn får vara bra ett tag till.

Svar: tack, det var gulligt sagt!haha ja det får vi hoppas då ;)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: