GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Oh yeah!

2017-05-17 | 14:44:54 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ahh! Yes! Idag blev det äntligen en löprunda igen och knäet kändes bra hela tiden! Måtte det nu fortsätta så..
För det finns inget bättre nästan just denna årstid..att börja dasgen med en löprunda ute i naturen, med musik i öronen men på lite lägre volym så man ändå hör fågelkvittret..Tanka hela kroppen full med det fantastiska syret som sådana här ljumma dagar när det precis har regnat bjuder på och naturen är bara så vacker i sin lummighet..Fan vad jag älskar det!
Motionscyklar och löpband och styrketräning nere i källarn i all ära och bra som alternativ..men när jag rör på mig vill jag verkligen röra på mig - komma någonstans, få frisk luft, ljus, syre och både se och känna att jag just rör mig.
 
Åh, glad i kropp och knopp nu! Löparglädje deluxe!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Carro
2017-05-18 - 12:05:37

Gu så gött!
Jag saknar långpromenader.. varit gravid sen september och nu är det alltså slutspurten - långpromenader uteslutet. 20 minuter funkar men det gör mig inte tillfredsställd alls.
Drömmer även om löprundor men det kommer ju dröja till nästa vår.

Jeanette
2017-05-19 - 08:45:14

VAR kommer tightsen ifrån? :)

Hanna Karlsson
2017-05-21 - 07:19:41

Härlig start på dagen!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: