GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

vacay update

2017-07-11 | 10:41:41 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej blogosfären!
Jag är tillbaka i Sverige, ja jag landade i fredags...efter en helt otroligt underbar vecka i Grekland/Kos med min bästa vän. Herregud, den resan var verkligen balsam för själen , helt perfekt och jag längtar redan tillbaka...lugnet, värmen, atmosfären, vyerna, havet, stranden. Blev lite kär i stället vi var på och kommer bildbomba i ett eller flera inlägg sen.
 
Men det har varit full rulle sen jag kom hem. Tvätta upp allt, komma iordning lite hemma, härligt vinhäng med ett gäng andra kvinnor, umgås med mamma en sväng och sen packa om för i söndags åkte jag och min sambo iväg på lite roadtripsemester. Vi skulle ha tillbringat 3 nätter i Borgholm, men vår hotellbokning hade strulats bort på hotellet vi bokade redan i januari , vi fick till slut ett rum ändå men the room from hell ovanpå hotellets nattklubb och typ vägg i vägg med vad som lät som en porrfilmsinspelning..ja jösses.
Så vi snabbokade om och tillbringar nu några dagar i Kalmar istället och bara softar.
 
Så jäkla härligt med semester!
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: