GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

dagarna man minns..

2017-08-13 | 21:06:46 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
 
Större delen av helgen har tillbringats på jobbet och igår öste regnet mot kvällen efter en dag med gråväder och småkyligt..Så jobb gjorde ingentings alls. Särslilt inte nnär jag var ledig i fredags då det var raka motsatsen vädermässigt: Strålande sol och 24-25 grader varmt. Då njöt jag till fullo och låg i solstolen från 9.30 -18.00 och det kändes nästan som en greklandsdag.
Så tacksam att jag var ledig när sommaren gjorde lite comeback bara sådär.
Det är verkligen livet för mig det där, jag älskar det så in i bomben..värmen, solen, sommaren...bara ligga och sola, läsa en bok och lyssna på musik och podd.
Och idag påminde Facebook mig, via minnen, om att det är "3årsdagen" sen jag fick propparna i lungorna. Så idag känner jag dessutom lite extra kärlek och tacksamhet till just Livet självt.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: