GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

craving

2017-04-14 | 19:15:33 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Förutom vissa människor och mina katter finns det nog ingenting jag älskar så mcket som sommar, sol och VÄRME. Jag bara totalälskar det ..värme och sol gör mig så totalt lycklig..och eftersom jag de senaste åren dessutom har åkt iväg på ett gäng solsemesterar så är det en sådan enorm och stark längtan i min kropp, den gör nästan ont denna längtan och suktan...att få åka iväg till just sydligare breddgrader, se turkost vatten och känna varm sand mellan tårna..
Bara ligga där på stranden från tidig förmiddag till kvällningen och sluka pocketbok efter pocketbok, lyssna på timmar av bra musik och ibland vågskvalåp..ta mig ett dopp när hettan tar överhand och sen låta den allt mer gyllenbruna huden och sandfyllda håret självtorka..Endast ta solavbrott för att gå och äta nåt i all inclusiverestaurangen eller hämta en öl.
Skulle mer än gärna just nu åka tillbaka till där vi reste i maj förra året, Palma Nova. Vilken liten oas och paradis.
 
Ja det värker i hela kroppen av längtan efter detta.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: