GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Postcard from Palmanova Beach

2016-05-12 | 14:05:02 | Egocentrerat&Vardagligt



Hej Blogosfären!

Vi landade i kallt och kyligt Palmanova i lördags. Och det har varit misär med dåligt rum, kallt och fortsatt regn plus att jag blev sjuk i feber, halsont och hosta. Eftersom jag fick proppar i lungorna för snart två år sen får jag nu äta blodförtunnande vid flygningar vilket gjorde att mensen ballade ur.

Men igår.. Igår kom solen och värmen så jag kan ta luftvägsinfektion och blödningar bara jag får ligga på stranden. Jag kräver inte så mycket mer. Nu är det livets liv! 

Puss! 
Kommentera 1 st

Kommentarer
ISA
2016-05-12 - 22:46:20

ajdå, trist start. Men hurra för att det vänt lite nu. Hoppas det blir ännu bättre!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: