GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I'm walking on Sunshine

2016-03-20 | 17:53:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Sunny Selfie

Mammis å jag ❤️
 
Vår och fantastisk natur!

Ohoj på er blogosfären, hoppas ni har en skön söndag och haft en härlig helg!
Jag har njutit av helt fantastiskt vårväder, skinnjackepremiär, långa promenader , tre dagars ledigt, massa gott att äta och frisk luft. 
I fredags ,efter en löprunda och städning,  hämtade vi ut våra nya pass i Falköping och åkte därefter til Skövde för lite fika och shopping.
 
Igår var det promenader varvat med pannkakor, tv och Playstation-spel. 
 
Idag klev jag opp vid tio, borstade tänderna och hoppade på cykeln hem till föräldrarna och tog långpromenad med mamma.. Vi har verkligen så fantastisk vacker natur här i Tidaholm, vilken rikedom! 
Hem, gofrukost/brunch innan det blev promenad nummer två med sambon.
Sen sopade jag trottoarerna utanför huset rena på vintergrus, vi krattade grusgångarna som hör till tomten samt började lägga ut en del plattor som bara stått på hög i några år - Hej Spindelinvasion!! Tur man inte har fobi för spindlar.
Sen kom min bästa vän Karin och vi tog promenad nummer tre, köpte takeawaylattes på Statoil - ja så får man göra i småstad haha och så snicksnackade vi oss stan runt. 
 
Massa timmar utomhus, närmare två mil traskat , solenergi tankat.. Nu ska jag mysa ber mig i soffan. 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Hanna Karlsson
2016-03-22 - 15:09:29

Härlig promenad. Kul att få se bild på din mamma. :-D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: