GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Skilda garderober

2016-02-12 | 15:21:06 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Jag skriver ju modekrönikor i Tidaholms (med omnejd) lokaltidning.. Och har där flera gånger skrivit om mina svårigheter, dilemman och separationsångestbesvär när jag tänkt att garderobsrensa Och röja ur.. Har nog yppat det här på bloggen några gånger med.
Jag kan ju sitta och och bli nostalgisk över plagg jag bar för tio-femton år sedan..
Därför blev jag lite full i skratt när jag idag läste Elin Klings senaste krönika i senaste Styleby om just hennes problem att slänga "gammalt"..
Varför man nu ens ska "slänga" ett par örhängen..som väl knappast tar plats..Och kalla dom gamla.. När de alltså användes för knappt två år sedan..jaja skilda världar, skilda tidningar,skilda garderober...

Och for the record: jag diggar Elin Kling
(Fräckt saxat ur senaste Styleby #39 ) 


Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: