GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Julen är här

2016-12-23 | 22:11:36 | Egocentrerat&Vardagligt

Skriv inläggstext 

Älskade bloggosfären .. jag hoppar in här denna 23:e december , i uppesittarmyset när julefriden till slut , sakta men säkert sänker sig även i min kropp medan regnet smattrar mot fönstren..

Det har varit väldigt mycket jobb det senaste.. lite sorger .. en del tid till eftertanke och så välbehövligt umgänge med dom som betyder mest och de som ger energi och kärlek.
Nu ska jag vara ledig i dagarna två innan jobb drar igång igen.
Jag ska ha mysiga juletröjan på, äta snuskiga mängder choklad, bara vara hemma. 

Jag önskar er alla en helt fantastiskt God Jul och helg . ❤

Kommentera 2 st

Kommentarer
Amanda
2016-12-27 - 11:53:27

God jul i efterskott, & God fortsättning.
Saknar dig i blogosfären. Kram

JUNITJEJ
2016-12-31 - 21:18:30

Vilka härliga bilder!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: