GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

High five till livet.. Och mig!

2016-08-14 | 23:08:52 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag vill bara säga SKÅL till livet lite extra och särskilt ikväll. Det är nu två år sedan jag låg på sjukhus med fruktansvärda smärtor och minst lika mycket ångest och rädsla och med båda lungorna fulla med blodproppar .
Men jag överlevde. Både det och en massa prövningar efteråt. Det har varit så jäkla mörkt stundtals de två senaste åren så jag fattar det knappt.. Men!
Jag känner mig stark, frisk och lycklig idag.
Tacksam för mycket och jag försöker mer och mer för varje dag att bara njuta.. Av stort och av smått. Älska mig själv och min kropp. Aldrig ta vare sig den eller livet för givet.
Skratta
Älska
Uppskatta
Inte ta nån skit, inte låta mig dömas och inte låta någon annan definiera mig.
Lyssna på mig själv och på min kropp.
Omge mig med människor som älskar mig för den jag är och inte lägga energi på saker och människor som jag ändå inte kan göra nåt åt. Sluta älta sånt jag ändå inte kan göra något åt men istället ta hel och full kontroll över det jag kan.
Jag själv är viktigast i mitt liv, jag har huvudrollen i min egna bok. Som tur är har jag också ett fantastiskt persongalleri runtomkring mig att bygga berättelser med.

Kommentera 8 st

Kommentarer
Maria
2016-08-15 - 06:58:13

Minns att du har skrivit om att du lider av BDD, har du lyckats bli kvitt den?

Svar: Inte helt och hållet den finns där och lurar i bakgrunden och ibland slår den till med full kraft. Men inte lika mycket o h ofta som förr. Kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2016-08-15 - 07:02:10

Varför består din insta typ bara av bilder på dina bröst o atsle?

Svar: Har du åsikter om min instagram så ställ frågan där istället.. Men ja just det då kan du inte vara anonym.
Men ett tips om du nu inte gillar kroppsdelar som varenda en av oss har: stäng in dig , träffa inte folk och titta absolut inte heller på tv och absolut inte på sociala medier.
Kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2016-08-15 - 19:13:55

❤️❤️
Kram Mia

Svar: massa kram tillbaka <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2016-08-15 - 23:28:39

<3 Kram till dig!

Svar: kram till dig fina hanna!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2016-08-16 - 06:36:39

Jaha, så man ska stänga in sig tycker du? Folk brukar inte gå med bar överkropp på stan tex :)

Svar: Jag har sett många män och gubbar gå med bar överkropp på stan.
Var bar ett tips då jag tycker du verkar lite hmm känslig.
kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2016-08-16 - 15:00:34

Jasså? Så kvinnor går med jeansskjortan uppknäppt på stan menar du också eller? Undra var du bor som ser sådant. Kanske vanligt i din värld iofs. Du verkar mest vilja ha kommentarer och följare på insta när du lägger upp sånt..

Svar: Jaaa man startar väl alla sociala mediekonton i hopp om att få just följare? Konstigt vore väl annat...? Sen verkar du ju ha svårt att slita dig eftersom du fortsatt kika in. Kraaaaaaam <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2016-08-17 - 13:48:54

Tycker mest dina svar är märkliga. Du fattar ju själv att dina svar är konstiga och att mina åsikter är rätt. Men men, hoppas du får en bra höst med många fina bilder,
Kommentarer och följare!

Svar: Dina kommentarer har fått de svar som de förtjänar.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Amanda
2016-08-22 - 10:22:24

Men alltså, vad är det för anonym idiot? Jisses!
Kör hårt Anna, du är grym!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: