GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

From scratch to sketch to SATC

2016-04-10 | 18:19:05 | SATC-Sex&theCity







Här ser ni lite steg-för-stegbilder på en teckningsprocess .. Återigen är det mitt favvomotiv och största inspokälla som ligger till grund för teckningen : SATC . 

Just nu så vill jag teckna massor men tiden och orken räcker inte till riktigt. Känner mig lite trött och urlakadmen samtidigt stressigt rastlös. Har svårt att koppla ned och av . Jag vill så mycket men istället blir det bara lite här lite där och inget riktigt "färdigt". 
Nåväl.. Nu får det bli en bit cheesecake i alla fall . 
Kommentera 2 st

Kommentarer
radhuslivet.se
2016-04-12 - 17:13:30

Du är så duktig! Jag minns att vi övade sååå himla mycket på skisser när jag gick på mode&design-gymnasiet. Men jag blev aldrig bra på det! Haha

INREDNINGSVIS
2016-05-02 - 12:05:17

Vilka sköna skisser :) jag ska gå en tecknar kurs vid havet på öarna i sommar ska bli så mysigt.

Idag har jag billiga balkongtips på bloggen:)

Ha en fin ny vårvecka!

LOVE Maria


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: