GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

påpälsad skall jag stövla fram

2015-09-16 | 18:32:02 | Outfits och Garderoben

 
 
 
Jag har best'llt hem några värmande saker inför höst/vinter.
Den fluffiga fuskpälsen från Gina Tricot gav mig pirr i magen första gången jag såg den och gav mig genast ha-begär och Carrie Bradshawvibbar.
Stövlarna, från Nelly, har jag chansbeställt och får barahålle tumme och stortå att de passar. Stövlar är alltid svårt för mig med mina korta ben och väldigt kraftiga och breda vader. Få stövlar passar och går på. De flesta har dragkedja som allt som oftast inte går att stänga helt på mig.
Det stod inget om dragkedja i infon på dessa stövlar och syns ingen på bilderna...så frågan är om de är "dra-på"variant..kan funka..kan bli svettigt..vi får se.
Men visionen i skallen är en spinn på Carries look på bilden från avsnitt 1 säsong 3.
Kommentera 2 st

Kommentarer
MADDISENJ.SE
2015-09-16 - 22:21:16

Perfekt, supersnyggt!

Malin
2015-09-27 - 21:13:31

Kul att hämta inspiration från filmer och serier! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: