GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Kick flare jeans & Leo pumps

2015-09-27 | 20:49:38 | Outfits och Garderoben



Så här jag sett ut denna soliga och hyfsat varma söndag i slutet av september.
Nya "kick flare jeans" från H&M 
Nya väskan från GeKås/Ullared
De sköna o så snygga leopumpsen från Ellos.
Gammal tröja från H&M 

Helgen har först och främst gått åt till att dels njuta av två dagar utan massa hantverkare här hemma och tillhörande kaos och smuts.
Dels att kunna duscha normalt igen i det "nya" badrummet istället för nere i källaren bredvid tvättmaskinen med en skitig trädgårdsslang och fisljummet vatten.
Herregud jag skulle nog aldrig klara båt större renoveringsprojekt ... Ändå kärade jag ner mig i ett helt nytt kök igår när jag och mamma tog en kvällstur och spanade in årets "Konstnatta" här i stan och en av utställningslokalerna var på Marbodal Center.

En löprunda blev det i eftermiddags i strålande värmande solsken efter att vi kom hem ifrån en shopping och fikasväng i Skövde. 
Där blev det bland annat ett par nya bruna boots och en ny spegel till badrummet. Imorrn bitti kommer förhoppningsvis VVSkillarna tillbaka och sätter in nya toastolen, handfatet och handduksvärmaren. Sen ska jag visa er förvandlingen! 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Zara
2015-09-28 - 00:14:34

Hej! Är du sugen på att delta i veckans blogg tävlingen som pågår hos mig just nu, kika då in och anmäl dig! Kram:)

Hanna Karlsson
2015-09-28 - 11:22:43

Snygg outfit!

Ante
2015-09-28 - 13:44:11

Stiligt :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: