GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Cold Blondie

2015-10-03 | 18:51:20 | Smink, Hudvård, Skönhet



Igår mellan badrumsrenovering och trädgårdsarbete så satt jag hos frissan i nästan 4 timmar.
Ja det är fasligt vilken tid det tar att slinga det där långa barret jag har.. Men fint blev det. Körde på massa kalla slingor denna gång samt en toning. 
Och givetvis passar jag ju på att få håret lockat på salong då jag aldrig gör det själv.

Två chokladkakor och två koppar kaffe fick jag också som tröst mot mensvärken som satte in halvvägs in i foliepaketeringen. 
Kommentera 6 st

Kommentarer
Sofia
2015-10-04 - 03:24:57

Så snyggt!!

Kourtney
2015-10-04 - 18:22:36

nice!!!

Annster
2015-10-05 - 20:26:07

Snyggt! :)

Hanna Karlsson
2015-10-05 - 21:34:23

Snyggt det blev!

smultris
2015-10-08 - 15:01:41

så jädrans snyggt :)

Anonym
2015-10-09 - 13:35:46

Du är den enda bloggaren som faktiskt skrev om när det var kämpigt att driva eget.

Resten av bloggvärlden, utom topparna, skriver om sig själva som superlyckade egenföretagare men tittar man på omsättningen förstår man inte hur det kan gå runt.

Ville bara säga det, det hjälper nog många.

Svar: Tack !
Ja du , du ska dock veta att det var än jobbigare att vara ärlig om det hela just pga det du skriver. "Alla" andra verkar kunna driva företag som håvar in massa pengar utan dess like och det startas aktiebolag och multipla företag och de får investerare etc.
Jag kände mig så misslyckad flera gånger om på så många plan mitt i det hela och skämdes .. Men orkade inte hyckla och ville visa att det finns andra sidor av det hela.
Kanske hör det också ihop med att jag aldrig ville trampa andra på tårna eller utnyttja nån annan på vägen upp. Har sett så "fula" sidor hos några som lyckats både i och utanför bloggvärlden .

Så din kommentar värmer.

Kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: